2011-07-29

Parsikraustau... arba dar vienas pašnekėjimas apie nieką

Sakoma, kad trečias kartas nemeluoja. Taigi ko gero kaip tik trečią kartą ir mėginu čia "apsigyventi". Tiesa anie du nė nebuvo rimtėlesni bandymai įsikurti. Šįsyk viskas truputėlį kitaip, ne vien tapetai nauji. Ne ne, nepradėsiu šnekėti apie didžius užmojus, nes visad jaučiuosi nesmagiai kam nors ko nors perdaug prisižadėjusi, net jei ir vien sau pačiai. Nežinau ar čia bus kas apskritai panašaus į dienoraštį - greičiau tik štai tokie vieši užrašai: vienas kitas pastebėjimas, vienas kitas rinkinukas mano susidėliotos (ir galbūt vis atnaujinamos) informacijos, vienas kitas rankdarbis, viena kita mintis, pasitaikiusi, kaip kartais būna, pačiu laiku.

Na o kol kas pamažėlę kraustausi...

2 komentarai:

Sniega rašė...

Labas :) blogiete :D
Visaip tikrinau, kodėl galėtų Tau neleisti mano bloge palikinėt komentarų, ir nieko nesupratau... Apribojimų niekam nėra. Gali vis, kas nori, komentuoti, net ir anonimiškai. Bet Tu tai ir mano sekėjuose esi... Neturėtų niekaskliudyt... Na, tikiuos, kaip nors susirašysim - lauksiu Tavo "pįdsakų" savo bloge.

Emili rašė...

Man jau irgi vaizduotė "nebeišneša", kur čia šunelis pakastas - ar šioje sistemoje kas, ar gal mano pačios nustatymuose, nes kiek bandžiau, nei viename svetimame blog'e komentarų paskelbti neleidžia niekaip - net anonimiškai (reiks gal dar atsijungus pamėginti). Paspaudus "peržiūra" arba "publikuoti pranešimą" (ar kažkaip panašiai) viskas tiesiog dingsta - vėl švarus laukelis komentaro rašymui. Jaučiuosi kiek neraštinga, bet labai viliuosi, kad kaip nors pavyks išsiaiškinti.