2012-04-15

Kaip pasiaurinti pirktinį megztuką



Šįkart visiškai nieko nerašysiu apie mezgimą. Tik pasidžiaugsiu smulkmenėle (net neišeina jos pavadinti gudrybe), kaip pavyko pataisyti pernelyg erdvų pirktinį megztuką. Tiek pagrindinė jo dalis, tiek rankovės man buvo perplačios. Po kelių matavimųsi ir segiojimų žiogeliais nusprendžiau, kad siūles reikėtų perkelti maždaug per 2,5 cm. Taip ir pasižymėjau smeigtukais - 3 cm nuo mezginio krašto:




Pažymėtąją liniją persiuvau rankomis mašinine siūle (mano mamos senučiukei siuvimo mašinai trikotažas būtų pernelyg didelis iššūkis), apkirpau likusius kraštus ir "apmėčiau" kilpine siūle, kad neirtų.

Taigi buvo taip:


... o dabar yra štai taip:


Žinoma ideliu atveju būtų reikėję tasyti ir peties liniją (nuotraukoje ji sakyčiau ir atrdodo kiek keistai), bet apsirengus kažkodėl tai nekrinta į akis - gal kad drabužis dabar jau pakankamai prigludęs. Trumpai tariant, esu maloniai nustebinta, kaip paprastai galima išspręsti tokią diiidelę problemą. :)

2 komentarai:

Asta Inciutė rašė...

Liuks gavosi ;)
Aš irgi tokiam taisymui esu kelis numačiusi. Tik niekaip neprisiruošiu :D

Emili rašė...

Dėkui :)